2009. december 28., hétfő

Szemezgetés az NLCafe fórumáról a felépüléssel kapcsolatos hozzászólásokból

burgonya 860. 2006-04-04 00:06
Nekem most kezd lassan-lassan-lassan normális alakú orrom lenni, pedig lassan öt hónapos vagyok. Na, azért még mindig széles és dagi, de legalább már nem HATALMAS

burgonya 1164. 2006-05-09 23:45
Burgi itt van, de még kicsit dagadt Burgi, úgyhogy még nem megy rivaldafénybe.
Egébként javulgat, 1 hét múlva leszek fél éves, de még csak félig kész, szóval nagyon úgy néz ki, hogy kell neki az - orvosom által is mondott - 1 év, hogy teljesen szép legyen. Oldalról már szinte szép, de elölről még dagadék. A kivett porcok helye lassan apad le.
Dehát az élet nem lóverseny

Tittti 1609. 2006-06-16 18:15
Hú csajok
Köszönöm mindenkinek:-)) Akkor jól éreztem, hogy sokat változott az utóbbi időben:-) Annyira örülök neki! Nem akartam nagyon turcsi orrot, és egyre jobban hasonlít az orrom arra, amit én gondoltam:-) Már csak egy nagyon picit kell alakulnia, és fog is, mert a csúcs az még mindig duzzadt. Nem gondoltam, hogy 7 hetesen még ennyit változik. Hétvégén csinálok új képet majd, ha lesz időm:-)
Jaj, és ez a mai csodálatos idő nagyon feldob!

Tittti 1907. 2006-07-11 09:39
Sziasztok!
Basszus csajok, már rég vissza kellett volna mennem kontrollra, de annyira nem volt időm, hogy az nem igaz.Most meg már ég a fejem, hogy nem mentem vissza. Az a baj, hogy a doki heti 1x rendel
Ahogy így olvasgatom, tök mázli, hogy tavasszal megcsináltattam. Nagyon örülök neki. Azért tök szemétség, hogy ennyire hamar meghozták ezt a törvényt akik már be voltak írva, megcsinálhatták volna őket......és akkor még mázli, ha nem halsztották el....hát csajok, kellemetlen.

Különben 2,5 hónapos a nózim, és még mindig dagi. A melegtől feltehetően lassabban gyógyul, mint amúgy tenné, mert 1-1 nagyon meleg éjszaka után reggelre látványosan be szokott dagadni, igaz ébredés után lemegy.
Felül a csontnál tök jó, nincs bedagadva, csak az orrcsúcs, az se látszik igazán, inkább csak érzem.
Remélem, jövő héten visszajutok a dokihoz.

DoTimi 1920. 2006-07-11 21:32
Szia!

Én is meglestelek, nagyon kis csinos, bár a dagadás nem semmi... Mondjuk az enyém már 3.5 hónapos, de vannak reggelek mikor még elég kis duci tud lenni.
Gratulálok!

NLCafe orrplasztika fórum

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése