2009. december 18., péntek

Cindy felépülése

Az alábbi részlet Cindy felépülési naplójából származik:

"A harmadik napon a duzzadás és a zúzódások szörnyűek voltak! A szemhéjam és a szemem alatti karikák lilák voltak, és az arcom is be volt duzzadva. Kissé traumatikus élmény volt így látnom magamat. A negyedik napon azt éreztem hogy sohasem leszek normális újra... és elkezdtem sírni. Ez teljesen normális.

A hét végén aztán lekerült a sin az orromról és az orvosom tapaszt rakott rá. Találkoztam a bátyám új barátnőjével és még a kínai étterembe is kimentem vele így! Néhány nap múlva vettem le a tapaszt... A profilom fantasztikus volt... De szemből úgy néztem ki mint egy űrlény! A zúzódások eléggé elhalványultak már eddigre de az orrhíd rendkívűl duzzadt volt. Ahogy a napok teltek hatalmas különbséget láttam a duzzanatban.

Mindent összevéve, ez az eljárás hozzávetőlegesen fájdalommentes! Az orvosom nem hitt az orr belsejébe kerülő tamponokban, így nálam nem kellett fájdalmas eltávolításra sort keríteni (hála Istennek). A legkeményebb része a felépülésemnek a kabin láz volt. Még az újságért sem akartam kimenni a házból. Rosszul voltam a folyamatos magazin olvasástól és tévénézéstől, de egyébként jól voltam.

Nagyon elégedett vagyok a döntésemmel. Dr. Olesen fantasztikus. Pontosan azt kaptam amit szerettem volna! Még csak 5 hete volt... És az orrom még mindig kövérebb mint normálisan (senki nem tudja megmondani csak én)... de gyönyörűnek érzem magam!

Nagyon kevés embernek tűnt fel. A legtöbben azt mondják jól nézek ki... És egy pár azt mondta máshogy nézek ki (de nem tudják miért). Még mindig úgy nézek ki mint én... Csak jobban. 100% biztos vagyok benne hogy a jó döntést hoztam meg az orrműtéttel és boldog vagyok hogy ilyen fiatalon átestem rajta. Az orrom nem probléma többé számomra. Nem gondolok rá... És ez így normális. Most már nagyon kényelmesen érzem magam a bőrömben. És ez lehetővé teszi számomra hogy fontosabb dolgokra koncentráljak... mint például elkezdeni a karrierem!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése