2010. január 22., péntek

Végső eredmény

Az alábbi válaszokban megmutatkozik, mennyire eltérő a páciensek véleménye és tapasztalata is a felépülést illetően:

Hány hónap elteltével veszi fel az orr a végső formáját?
Nekem azt mondták, három hónap, és utána az orr egy kicsikét változik minden nap, de azok a változások elhanyagolhatóak. Ez igaz?

Dabada: Én 6-8 hónapot mondanék

Haley4540: Két hónappal a műtét után a lányom orra MÉG duzzadtabbnak tűnik mint amilyen kezdetben volt... Remélem ez változni fog a következő hónapok során :)

Jeangenie: Csupán két hónappal műtét után duzzadtabbnak érzem az orrom mint valaha. Ez talán amiatt is lehet hogy a duzzanat lefelé megy az orrhídról a csúcs felé, megnagyobbítva az orrcsúcsot az orr többi részéhez képest. Nagyjából az első hat héten mindenhol duzzadt volt az orrom, és arányosan nézett ki. De még most is tud változni naponta (néha óránként is, a hőmérséklettől, mozgástól, stb. függően), így nem fogok aggódni az ötödik-hatodik hónap környékéig.

Nutta: Én nagyon szerencsés kell hogy legyek mert szó szerint alig volt valami duzzanatom a műtét után 3 héttel. Most két hónappal vagyok műtét után és az orromon semmi duzzanat nem látszik.



1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Megdöbbenve olvasom amiket írtok. Nekem nyitott orrplasztikám volt 5 hete, de semmi bajom. 3 hét után se volt problémám. Az igaz, hogy hőmérsékletre, mozgásra megduzzad egy picit, de nem veszi észre senki. Pedig járok futni, ami eléggé terheli. Nagyon meg vagyok elégedve, szebb mint gondoltam! (gyerekeknek való orrszívó porszívót használok kezdetektőlAz első 2 hétben napi 5-10szer, talán az segített?)

    VálaszTörlés