2010. január 12., kedd

Megfázás - borzalmas orrduzzadás, segítség!

A fenti címmel nyitott valaki egy beszélgetést a "make me heal" amerikai plasztikai sebészettel foglalkozó fórum orrműtétekkel kapcsolatos rovatában. A "nato16" nevű felhasználó az alábbi hozzászólást fűzte a témához:

"Én ugyan nem fáztam meg, de együttérzek veled, nem semmi a megfázással és az orrműtéttel egyszerre megküzdeni. Az orrduzzanattal kapcsolatban, nos, üdv az orrműtétesek között, én csodálkoznék hány ember csinálná végig az orrműtétet ha pontosan tudná milyen érzés a műtét utáni időszak, én úgy vélem 75% nem csinálná, mivel ez igen fájdalmas, telnek a napok anélkül hogy tudnád hogy hogy fog kinézni az orrod, a napodat is eköré szervezed, ez nem valami kellemes. Egyébként én is duzzanatokat tapasztalok, nem is kis, hanem nagy mértékben, és 10 héttel vagyok a korrekciós műtét után, orrcsúcs-porcok behelyezése után, a duzzanatok bizonyos napokon gusztustalanok, bizonyos napokon óriásinak néz ki és néha napján rendben van. Nem csak hatalmas az orr mérete, de furcsán is néz ki, és nem volt még egy napom amikor azt mondtam volna hogy "ez igen, ez fantasztikus", egyedüli pillanat amikor tetszett az volt amikor levették a sint az orromról hogy őszinte legyek. Azután elkezdődött a hullámvasút, néha elfogadhatóbb napok, néha nem túl jó napok jönnek, a legjobb ahogy le tudom írni. Tudom hogy ez hosszú ideig tart és rengeteg gyógyulásra van szükségem és próbálok optimista lenni és arra gondolni hogy elképzelhetően jó lesz a végeredmény ha a sebesedés az orrban nem jön vissza mivel úgy vélem az orvosom a legjobbat tette amit tudott, csak várok és remélem a legjobbakat!"

A hozzászólás eredetije itt olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése