2010. január 22., péntek

8 hónappal a műtét után végre változás!

Szóval 8 hónappal vagyok az orrműtétem után. Nyitott műtétem volt, a csontok el lettek törve és keskenyítve lettek, a görbület le lett nyesve és az orrcsúcs kisebbítve lett. Rengeteg duzzanatom volt ami sokáig csak nekem tűnt fel. Az elmúlt héten a duzzanat végre drasztikusan lement. Még mindig erősen duzzadt reggelente, de úgy tűnik a reggeli duzzanat egyenlő azzal a duzzanattal ami a hatodik hónap körül estefelé volt, ha ez így érthető. Valamint észrevettem hogy a púp ami a műtét után 3 hónappal látható volt végre kisebb lett, még mindig ott van, de javul. Ezért gondoltam megosztom veletek hogy a duzzanatok egy örökkévalóságig tartanak és nagyon türelmesnek kell lenned frissen a műtét után!


Eredeti hozzászólás angolul itt olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése